Wójt Gminy Klembów
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO OD REFERENTA DO INSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE GMINY W KLEMBOWIE
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat
2. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada wykształcenie wyższe.
- Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie w zakresie planowania przestrzennego, geodezji, gospodarki gruntami, architektury lub administracji,
2) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
3) praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks postępowania administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, Prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, a także umiejętność ich interpretacji i wykorzystania do wykonywania zadań,
4) zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, samodzielność, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
- Zakres wykonywanych zadań:
1) Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu geodezji i kartografii, w tym:
a) opiniowanie wniosków dotyczących wstępnych projektów podziału nieruchomości,
b) prowadzenie procedur związanych z podziałem nieruchomości z urzędu lub na wniosek strony,
c) prowadzenie procedur związanych z rozgraniczaniem nieruchomości,
d) dokonywanie oceny prawidłowości czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości przez upoważnionego geodetę oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami,
e) prowadzenie procedur związanych z scalaniem i podziałem nieruchomości,
f) udział w postępowaniach o ustalenie przebiegu granic nieruchomości, wznowieniu granic, przyjęciu granic ,w których jedną ze stron postępowania jest Gmina,
g) zgłaszanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków wraz z dostarczaniem niezbędnej dokumentacji geodezyjnej w szczególności zatwierdzanych podziałów nieruchomości oraz praw własności działek gruntu wydzielanych pod drogi publiczne,
h) obsługa interesantów w zakresie zgodności planowanych podziałów nieruchomości z zapisami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
i) współpraca ze Starostwem Powiatowym w sprawach dotyczących nieruchomości;
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu geologii i górnictwa, w tym:
a) opiniowanie projektów robót geologicznych,
b) opiniowanie planów ruchu zakładów górniczych,
c) opiniowanie koncesji na poszukiwanie lub rozpoznawanie złóż kopalin,
d) przyjmowanie zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia prac geologicznych.
3) Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia.
5. Wymagane dokumenty:
1) podpisany własnoręcznie życiorys – CV z opisem pracy zawodowej,
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny – z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,*
4) kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie pracodawcy,
6) kopie innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane kwalifikacje,
7) podpisane oświadczenie*, że kandydat:
a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
b) korzysta z pełni praw publicznych;
c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiada obywatelstwo polskie;
8) popisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Klembowie.*
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt. 4-6 winny być uwierzytelnione własnym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem” oraz datą.
6. Warunki pracy:
- praca przy komputerze, w pomieszczeniu o dwóch stanowiskach pracy, na parterze,
- stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak jest w budynku windy.
7. Wskaźnik zatrudnienia: w miesiącu październiku 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Klembowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 27 listopada 2018 roku – Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Klembowie, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. F. Żymirskiego 38, 05 – 205 Klembów (decyduje data wpływu).
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Klembów oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Klembowie.
Link do ogłoszenia: http://www.bip.klembow.pl/index.php?id=303&a=2600&n_id=2771